Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм освітнього процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень ― розвинена і нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Отже, нині необхідно формувати тип вчителя-новатора, справжнього фахівця.
У 2023-2024 навчальному році педагогічний колектив розпочав роботу над методичною проблемою школи «Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами через реалізацію компетентнісного підходу в освітньому процесі в умовах розбудови Нової української школи».
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
Склад методичної ради школи:
Олена Чечотенко, голова методичної ради – заступник директора з навчальної роботи.
Члени методичної ради:
- Марія ДАШКЕЛЬ – голова професійної спільноти вчителів суспільно-гуманітарних та природничих дисциплін;
- Світлана КУЗЬМИЧ – голова професійної спільноти вчителів математичних дисциплін, технологій;
- Наталія КОНОНЧУК - голова професійної спільноти вчителів початкових класів;
- Оксана ВАСИЛЕНКО- голова професійної спільноти вчителів художньо-естетичного та фізкультурно-оздоровчих дисциплін;
- Людмила КАЙДАНЮК – голова професійної спільноти вихователів;
- Вікторія ВЛАСЮК - голова професійної спільноти класних керівників;
- Олена ЛАДА - голова професійної спільноти корекційно-ровиткових занять;
- Алла ШАРАБАР – голова творчої групи школи;
- Тетяна ДОВЖАНИЦЯ – голова психолого-педагогічного семінару.
ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Колективні | Групові | Індивідуальні |
●засідання педагогічної ради; ●методичні наради; ●психолого-педагогічні семінари; ●семінари-практикуми; ●методичні тижні; ●декади відкритих уроків та виховних заходів; ●виставки методичних матеріалів; ●конкурси методичних напрацювань. | ●засідання методичної ради; ●засідання атестаційної комісії; ●засідання методичних об’єднань учителів предметів; ●засідання методичного об’єднання класних керівників і вихователів; ●групові методичні консультації; ●оперативні наради; ●інструктивно-методичні наради; ●педагогічні консиліуми; ●взаємоаналіз педагогічної діяльності. | ●курсова підготовка; ●індивідуальні методичні консультації; ●робота з учителями, які потребують методичної допомоги; ●творчі звіти вчителів, що атестуються; ●співбесіди з педагогічними працівниками; ●аналіз навчальних занять та виховних заходів; ●самоосвіта педагогів; ●самоаналіз педагогічної діяльності. |
Коментарi