Повернутися до звичайного режиму

Корекційні впливи слід організовувати так, щоб вони відповідали основним лініям розвитку в конкретний віковий період, базувалися на властивих цьому вікові особливостях і досягненнях. Цьому сприяє корекційна робота, яка проводиться в спеціальній школі.

Навчальні плани для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату обов’язково включають години корекційно-розвиткових занять, зміст яких зумовлений особливостями психофізичного розвитку здобувачів освіти і реалізується через курси:

  • для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату: «Лікувальна фізкультура», «Корекція розвитку»;
  • для дітей зі складними порушеннями розвитку (з порушеннями опорно-рухового апарату в поєднанні з інтелектуальними порушеннями): «Корекція розвитку», «Соціально-побутове орієнтування», «Лікувальна фізкультура».

Корекційно-розвиткові заняття проводять педагоги спеціального закладу загальної середньої освіти: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель фізичної культури, вчитель соціально-побутового орієнтування.

Метою корекційно-розвиткових заняття для дітей з порушенням опорно-рухового апарату є: створення та забезпечення психофізичного та особистісного розвитку дітей із порушеннями опорно-рухового апарату, корекції наявних порушень психофізичного розвитку та забезпечення умов для розвитку усіх психічних процесів, що сприятиме максимальній соціалізації дітей.

Основними завданнями корекційно-розвиткових занять є:

1. Визначення наявних порушень психофізичного розвитку дитини із порушеннями опорно-рухового апарату.

2. Подолання порушень з урахуванням механізмів їх виникнення з опорою на найбільш збережені функціональні системи розвитку.

3. Попередження появи та корекція вторинних порушень психофізичного розвитку.

4. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки.

5. Нормалізація м’язового тонусу організму дитини через інтеграцію мовленнєвої, пізнавальної, рухової діяльностей.

Основні напрями корекційно-розвиткової роботи: лікувальна фізкультура, корекція розвитку, соціально-побутове орієнтування.

Психолого-педагогічний консиліум

Відповідно до Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 за № 221, з метою надання індивідуальної психолого-педагогічної допомоги та проведення моніторингу динаміки розвитку здобувачів освіти, виявлення особливостей індивідуального розвитку, створення умов для їх фізичного, інтелектуального, психічного розвитку, підготовки до відповідної практичної діяльності та самостійного життя в сучасних суспільно-економічних умовах, надання консультативної допомоги батькам або (особам, що їх замінюють), педагогам щодо корекції, виховання, навчання та подальшого працевлаштування здобувачів освіти комунального закладу «Костопільська спеціальна школа I-III ступенів» Рівненської обласної ради, у закладі функціонує психолого-педагогічний консиліум у складі:

-БОБАК Наталія - заступник директора з навчальної роботи, голова консиліуму;

-ТОКАР Мирослава - лікар школи;

- ГЛЯЙХ Раїса - логопед, дефектолог;

- КОНОНЧУК Наталія - вчитель початкових класів ;

- БЕРЕЖНА Олена - практичний психолог;

- ВЛАСЮК Вікторія - дефектолог, представник ІРЦ №1 м.Костополя»;

- КОЗЛЮК Ірина - вчитель лікувальної фізичної культури;

- РАДІОН Світлана - логопед, секретар консиліуму;

Положення про психолого-педагогічний консиліум

Кiлькiсть переглядiв: 462

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Комунальний заклад "Спеціальна школа в м. Костопіль" Рівненської обласної ради

35000, м. Костопіль, пров. князя Володимира, 3

Дата останньої зміни 14 Квітня 2024

Фотогалерея