Одним із завдань методичної роботи на сучасному етапі є активізація творчих здібностей учителів. Творчий характер закладений у самій суті професії педагога. Його дії не копіюють попередні, динамізм освітнього процесу вимагає оптимального рішення в кожному конкретному випадку. До творчості спонукає вчителя і сьогоднішній учень ― розвинена і нестандартна особистість, вимоглива до свого наставника. Отже, нині необхідно формувати тип вчителя-новатора, справжнього фахівця.
У 2021-2022 навчальному році педагогічний колектив розпочав роботу над методичною проблемою школи «Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами через реалізацію компетентнісного підходу в освітньому процесі в умовах розбудови Нової української школи».
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
Склад методичної ради школи:
Наталія БОБАК, голова методичної ради – заступник директора з навчальної роботи.
Члени методичної ради:
- Вікторія ВЛАСЮК – голова методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу та природничих дисциплін. СПО;
- Алла ШАРАБАР – керівник творчої групи школи;
- Світлана КУЗЬМИЧ – голова методичного об’єднання вчителів математичних дисциплін та технологій;
- Наталія КОНОНЧУК - голова методичного об’єднання вчителів і вихователів початкових класів, логопедів;
- Світлана ТРІЛЬ- голова методичного об’єднання вчителів фізичної культури та ЛФК.
- Людмила КАЙДАНЮК – голова методичного об’єднання класних керівників та вихователів старших класів.
- Світлана РАДІОН – керівник психолого-педагогічного семінару.
ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Колективні | Групові | Індивідуальні |
●засідання педагогічної ради; ●методичні наради; ●психолого-педагогічні семінари; ●семінари-практикуми; ●методичні тижні; ●декади відкритих уроків та виховних заходів; ●виставки методичних матеріалів; ●конкурси методичних напрацювань. | ●засідання методичної ради; ●засідання атестаційної комісії; ●засідання методичних об’єднань учителів предметів; ●засідання методичного об’єднання класних керівників і вихователів; ●групові методичні консультації; ●оперативні наради; ●інструктивно-методичні наради; ●педагогічні консиліуми; ●взаємоаналіз педагогічної діяльності. | ●курсова підготовка; ●індивідуальні методичні консультації; ●робота з учителями, які потребують методичної допомоги; ●творчі звіти вчителів, що атестуються; ●співбесіди з педагогічними працівниками; ●аналіз навчальних занять та виховних заходів; ●самоосвіта педагогів; ●самоаналіз педагогічної діяльності. |
Коментарi